bröllop idag

hejsan :) idag gick jag upp kl halv 10 för jag ville sola en stund innan brölloppet. jag hann sola typ 1 timme sen skulle vi äta frukost och sen börja fixa oss. nu är det fullt liv i huset, jag har fixat håret och vad jag ska ha på mig, ska bara sminka mig sen är jag klar, valde ut en söt klänning till mamma som hon ska ha och hennes kille är också snart klar, han ska ha på sig kostym och kavaj o allt. det blir säkert bra ;) min bror ringde för en stund sen, han är redan påväg dit, till lidingökyrka, för han ska nämligen va best-man :D jag är så stolt! ska ta massa kort på brudparet och allt. vi ska åka tillsammans med min andra brorsa om ett tag. men nu måste jag göra mig klar, kommer hem lite senare då kanske jag träffar min baby, vi får se. ha de bäst! pussar & kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0