Bulgarien here we come!

Sådär nu är resan bokad, det blev bulgarien! jag ringde som en tok till massa flygbolag för att kolla resor man det fanns bara dyra eller så var dom fullbokade men så fick jag höra om en ganska billig resa till bulgarien på fredag och där fanns det platser kvar så jag, sandra och mamma åkte direkt till farsta och gick till ving och där beställde vi den resan. bulgarien på fredagmorgon, 1 vecka med hotell, ca 5000 kr. det var helt okej. men nu är vi fett glada iaf att vi kommer iväg :D ska bli så jävla skönt! men kommer sakna min baby fett mkt :( imorgon ska jag köpa lite saker jag ska ha med mig dit, hårspray, schampoo, balsam och sånt sen på torsdag ska vi växla pengar o så. känns lite stressigt, men det är lite kul :p oplanerat sådär. kom hem nyss och då var pappa här med marias barn lasarito och jerry. vi fikade med dom en stund och jag gosade med lilla jerry :) nu har dom gått och jag venne riktigt vad jag ska göra. blir väll en lugnt kväll antar jag. ingen kryssning blire imorgon heller, menmen.. ni som åker får ha fett kul ;) gör inget dumt baby haha! peace and love

vårat hotell i bulgarien:

Kommentarer
Postat av: Tanya

fan va skönt!

jag har ångest att jag kom hem till sverige igen..varit i turklandet

puss

2009-07-14 @ 21:38:21
URL: http://tanii.blogg.se/
Postat av: martina

ah spikat!

aha va jobbigt.. turkiet?

puss

2009-07-14 @ 22:41:01
Postat av: Lina

Ha så kul gumman! trevlig resa <33

2009-07-15 @ 18:56:01
Postat av: martina

tack älskling! <33

2009-07-15 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0