bye fuckers!

igår sent på kvällen ringde en liten åsna som jag trodde va på kryssning mig och ville att jag skulle komma så jag åkte till min baby och va kvar där över natten. vi hade det skitbra först, låg o gosa och lovade varann att vi var dom ända för varann och så.. men det gick det lite över styr och vi bråkade ganska grovt.. menmen det löste sig tillslut, trodde jag aldrig mer skulle få se honom :( ush.. kommer sakna dig fett mkt baby, kmr ringa dig från bulgarien. hoppas du har/hade det kul på kryssningen! kommer sakna alla andra vänner också, vi ses om 1 vecka. har varit o köpte det sista idag, eller ska till vivo snart och köpa lite småsaker sen är allt klart. är nästan klar med packningen o så. ikväll kl 11 kommer sandras mammas jobbarkompis och hämtar oss med bil ut till arlanda, så vi kommer få sitta där typ 5 timmar.. menmen, skönt med skjuts in iaf. ouf är så jävla stressad och hypad nu :D ska bli skitkul! soooola & baaada. men nu måste jag göra klart allt till resan sen gå till vivo. sakna mig inte för mkt (a) pusss på alla och ha det bäst! <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0