can't belive it..

godmorgon. sov jäävligt dåligt inatt :/ pga av en sak som hände igår.. orkar inte prata om det.
iaf, igår var jag hemma hos maria, pappas kompis. vi satt o kollade på film, åt mat, och hade trevligt. sen lekte jag lite med hennes barn och gosade med hennes lilla bebis. så söt! förut har han varit lite blyg framför mig och inte riktigt vågat men igår kände han sig trygg hos mig så vi gosade och lekte hela tiden, jättekul! tog massa söta bilder också som jag ska visa sen. ah jag var där hela kvällen tills typ halv 12, sen gick pappa med mig hem och lämnade mig sen gick jag och FÖRSÖKTE sova. skulle egentligen upp 10 idag, men det blev halv 12 ist. whatever! ska börja jobba vid 2 så. sista dan nu, fan va skönt! sen är det semester som gäller, hoppas det blir fint väder eller att jag och sandra hittar en bra resa! vill boort härifrån! aja, nu ska jag typ duscha och så. kanske skriver senare. love

Jag trodde på dig hela tiden, på allting du sa till mig. Men var det bara falskt? Jag fattar inte.. Jag ber dig, öppna ögonen och kolla på vad du har innan du kastar bort det. Du vet att du är den ända för mig, just belive me!

Bilder från igår hemma hos maria:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0