chillin

alåååååååååååååå!
igår kväll chillade jag ba hemma efter stan, gick o la mig ganska tidigt men fick inte sova länge för min baby ringde och ville att jag skulle komma, så jag packade och drog. fick ta nattbussen till slussen och va helt död när jag kom fram. men vi chillade bara men somnade ganska sent. imorse var vi helt sega, låg till halv 1 typ fast klockan nyss va 10, aja. sen skulle han iväg o träffa några så jag åkte hem. har precis duschat, ska fixa mig sen träffa pillsan i stan ett tag. ikväll ska jag nog va med min baby igen. nu hade jag inte så mkt mer o säga, ha det bäst! och killar va lite roliga och svara på frågan på inlägget nedanför! pussääär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0