Hypnotize

hellu everybody! zuup? :)
igår kväll åkte jag till min baby och var kvar där över kvällen och natten. vi hade skitkul, kollade på på filmen "money talks" med chris tucker, så jävla skön :p fan va vi garva. till filmen åt vi glass och hade fett mys. love when you hold me in your arms. efter filmen var vi hungriga så vi börja laga värsta maten, köttfärssås och spagetti. trodde det skulle bli bajs av allt, men det va fett gott :D typ godaste köttfärsåsen jag ätit. så vi tänkte göra ett matlagningsprogram ;) najs va? när vi åt satt vi och skratta åt allt för vi va så grovt övertrötta, haha! efter vi hade ätit deckade vi typ direkt. imorse var jag tvungen att gå upp ganska tidigt för jag skulle till vårdcentralen med pappa kl kvart i 2 så jag fick gå ifrån min baby :( det gick bra på vårdcentralen men det pinsamma va att mawe a.k.a åsnan, hade satt en klisterlapp på min rygg som läkaren hittade, haha ouf va jag skämmdes. vänta bara :p när vi va klara där så gick vi hemåt och pappa hade med sin tjejkompis som har två söta barn, en bebis och en på 10 år. så söta! och hon är verkligen trevlig asså. när jag träffade henne första gången, typ 2 dar sen, så kom och fram o ba: guud va vacker! till mig. skit gulligt :) kanske ska till dom sen, eller nått, vi får se vad som händer senare. nu ska jag duscha, cyaa <3

har fixat lite nytt på bloggen också som ni kanske har sett, kommentera och säg vad ni tycker ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0