Filmer

Nu har jag kollat klart på filmen The Curious Case Of Benjamin Button som jag såg på bio när den kom ut. kommer aldrig tröttna på att kolla på den. en av världens bästa filmer! tro mig, man känner så mkt när man ser den, den säger allt! dom som inte har sett den, kolla säger jag bara. så fin.. gråter varje gång. jag o filmer, kan inte se en ända utan att bli påverkad. det är sjukt hur mkt en film kan  påverka en, ojojoj så mkt jag har lärt mig efter filmer. så sjukt men häftigt!

Här är några förslag på fina filmer som säger mycket:
The Curious Case Of Benjamin Button
The Notebook
Sex And The City
Nine Months
Pay It Forward

Kolla på dom så lär ni er mkt!

Kommentarer
Postat av: Piia

Sv: Tack så mycket :)

2009-08-01 @ 12:55:25
URL: http://ppiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig <3

2009-08-02 @ 14:12:59
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

bra gumman :) <3

2009-08-03 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0