finaste bröllopet igår!

som sagt så var jag på bröllp igår och det var hur fint som helst! först åkte vi till lidingö kyrka där dom skulle vigas kl halv 3. alla satt i kyrkan ett tag innan och väntade spänt på att paret skulle komma. och när dom kom så spelades den vanliga melodin och alla tog massa kort på det fina paret och gudföräldrarna (bestman som va min bror) som höll i brudparets barn. skit gulligt! fick tårar i ögonen :') sen gick dom fram till prästen och fick ringarna och allt, sen tog dom sina först steg som gifta. aw! när det va klart samlades alla utanför, tog lite kort o sa grattis sen åkte alla vidare med bil till ett ställe där vi skulle försätta fira paret med mat, dricka, musik o dans. det var när vattnet, en plats med bara tak över där dom hade dukat upp me bord och mat. skitfint! där alla va framme satte vi oss ner och skålade med champange sen började alla äta som hästar för det va fett god mat, massa olika. samtidigt som vi åt fick vi höra lite live-musik, tex elvis och en sångare från hollywood. dom va bra, fest elvis var heeeeelt borta verkade de som :p men det va ba kul! och parets barn dansade som bakgrundsdansare, sååå söta! iaf, när alla va mätta och belåtna fick vi efterrätt, tårta såklart, och det va jätte fin, rosa och stor :) efter det, fick några hålla tal till brudparet och allt lät hur bra som helst, jag är nästan säker på att dom håller förevigt! sen fick alla göra lite vad som helst, alla drack lite, dansde och pratade. det var trevligt :) sen gick paret dansa sin dans, dom var inte så duktiga så dom dansade tryckare ist men det va fint ändå.. blev helt rörd.. lite senare mot kvällen var jag, mamma och hennes kille tvugna att åka hem för jag skulle till min baby sen jobba idag så vi tog en taxi hem sen packade jag och stack. sov hos baby inatt och hade mysigt som vanligt :) kom knappt upp imorse, bad honom att skjuta mig eller nått så jag slapp gå till jobbet, men det gick ändå och det var faktiskt en rolig dag idag på jobbet. ganska lugnt, jag fick göra olika saker, roliga saker hände osv :p skön dag sådär. men nu ska jag sluta babbla, ska hoppa in i en dusch sen va lite social med mami och hennes kille. one love











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0