hello kitty

hellu :) då var jag hemma från jobbet.. har jobbat från 11 till 4 idag och allt gick bra. fick inga raster så va fett hungrig när jag slutade så jag åt lite sen åkte jag hem med hörlurarna på ;) i hökis köpte jag en hårspray sen vandrade jag hem. när jag kom hem hade mamma köpt bebiskläder med tillbehör till bebis-dockan vi har. då sa hon att jag kan ha kläderna till min lilla mulatt-flicka sen :') skitfin hello kitty dräckt med skor och sånt till. ska visa bild på dockan. snart ska jag ta mig en dusch sen ska jag göra lite situps asså, det behövs. sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, kanske ska på bio med emelie, men inget är bestämt. det som händer, händer :) nu är jag iaf ledig 3 dar och på onsdag ska jag och sandra beställa utlandsresa, jag läääängtar! <3 men nu ska jag lyssna vidare på musik, sen lägga in lite nya låtar på min ipod. snart kommer dagens låt upp också, enooooy ;) puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0