I'm back!

jaha nu var man tillbaka i kalla sverige :p shiet känns som vi va borta i en månad. tiden går så sakta när man är utomlands. men det är ganska skönt att vara tillbaka iaf :) vi har haft det lugnt och skönt, eftersom vi hamnade i albena och inte sunny beach så var det ganska lugnt. nästan bara saker för barn och inga festställen och så, bara ett. men det va najs o va där, sola, ta det lugnt och tänka på annat- vi har haft det mysigt :) först när vi skulle till arlanda i fredags så var vi där några timmar för tidigt så vi fick sova där och det va iskallt, men det funkade- när vi sklulle cheka in så sa dom att jag inte hade lämnat in minderårigsbevis eller vad det heter så vi fick hålla på o ringa runt innan vi fick cheka in, det var skit jobbigt :/ trodde inte vi fick komma med.. flygresan gick bra, det tog typ 2 timmar. vi kollade på film och lyssnade på musik. när vi kom fram var det fett varmt o skönt så vi gick och tog våra väskor och åkte bussen till hotellet. hotell såg ut som ett spökhus, värsta höghuset med massa fåglar flygandes omkring. men det var helt okej där inne och vi fick ballkong på rummet så det var bra. vi hade ne stor pool utanför också som vi badade i varje dag. första dan kollade man bara runt o pratade med lite folk sen dom andra dagarna gick man upp på morgonen, tog på bikinin, gick när till poolen ett tag sen gick man till stranden och va där hela dan. lite senare åt vi, vi hittade en restaurang där vi åt i några dar men sen blev dom äckliga där så vi kom aldrig tillbaka. efter man hade ätit bytte man om, gick och kollade på shopping gatan, köpte lie smått o gått, ringde dom närmaste och pratade med dom, tror vi köpte typ 7 telefonkort sammanlagt. haha :p på kvällarna va det ganska kallt, men vi var ute o gick hela tiden. andra dan gjorde jag några fina inbakde flätor i håret och sen gjorde sandra det också typ dan efter. har kvar dom fortfarande, så vi får se när jag tar ut dom :) vi festade en dag med några vi lärde känna, men på discot var det ba theckno musik så det var bara bajs. sen drack vi inge mer. vi åkte lite häst o vagn och ett turisttåg som visade runt lite. människorna där i albena var jääävligt otrevliga så ibland gick vi runt i drev sönder dom, fyfan va kul det va :'D och det ända alla kunde säga där på svenska va: jag älskar dig! men vi träffade endel trevliga folk, en kille som hängde efter sandra som hette ivan, han hade blåa ögon, typ alla där hade det och han va fett snäll men blyg, sen en kiosk som vi alltid gick till, han som jobbade där va fett snäll och en familj som vi träffade på ett ställe där mormorn sålde lite saker, hon hade alltid en liten flickbebis där som va typ 5 månader som va så söööt, dog för henne! och hennes storebror ivan som va där 8 brukade va där också och han va hur skön som helst och fett bra på engelska :O dom pratade vi med varje dag och jag höll alltid i den lilla tjejen. åh så gullig :') ska visa kort sen. iaf, vi köpte inte så mkt, jag köpte en handduk som det står bulgarien på, ett armband, lite sprit o så. men jag fick med mig 717 kort hem, så det ska bli fett kul o kolla på dom :D ska lägga upp endel sen så ni får se. riktigt sköna kort ;) hemresan igår gick bra, var lite nojiga på flyget men vi var så övertrötta så vi satt o asgarva när vi skulle länga. jag kröp ihop i stolen med en filt o lyssnade på musik. myyys! det var var allt om våran lilla resa. nu har jag precis ätit korv och bröd med mamma, ska typ ta en dusch och packa upp snart. nu början ågesten komma att jag inte vill börja jobba, ush :/ saknar min baby som är på fotbollsläger nu, kommer hem om några dar och jag längtar som fan. har en överrsakning till dig ;) hihi, miss u boo <3

hoppas alla andra har haft det bra i regniga sverige :p har saknat mina vänner fett mkt och spec min bästa kompis som jag är lite osams med. jag hoppas det löser sig snart för jag saknar henne grovt mkt..

peace and love /martina

Bilder på och inne i hotellet:




Jag, sandra och andra:














Egobilder:















Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina jeans hängslen? :)

2009-08-01 @ 19:21:12
Postat av: martina

JC :)

2009-08-03 @ 19:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0