in love

hej snuttar :) igår chillade jag hemma på kvällen, pappa var här så vi satt ute på baksidan, jag låg i hammocken och så drack vi kaffe och pratade. sa till honom att jag ville se den nya 3D filmen, skräckfilmen, my bloody valentine eller vad den heter :p har hört att den är fettt bra o läskig! ska se den snart med några kompisar. senare på kvällen ringde min baby och ville att jag skulle komma så jag packade väskan och åkte! när jag va påväg dit kände jag hur skönt det var ute så vi tog en mysig promenad runt i slussen, satt vid vattnet och så. fett mysigt :) en oförglömlig kväll med min sötnos. åkte hem idag vid halv 4 tiden och fixade mig snabbt sen åkte jag in till stan och kollade runt lite på kläder, hittade ingenting :/ träffade på souhayl där också så vi gick och åt på sandy's, eller jag åt. grekisksallad :) nyttig för engång skull haha! åkte hem tillsammans med sanna som var i skanstull, den jävlen har blivit brun som en *****! avis.. imorgon ska jag iaf sola om det blir bra väder, kanske ska till eriksdalsbadet också, vi får se. just nu pratar med sandra på face om hur/vart/när vi ska åka utomlands, vi har kollat lite sista minuten nu och hittar några bra och billiga resor när jag är ledig, det blir antaligen grekland eller turkiet :) spelar ingen roll för mig, helst grekland och det är billigast dit också. blir typ en vecka dit med min älskade sandra. ni fattar inte hur mkt jag längtar, har västa fjärliar i magen nu :D ååååh! grekland here we come! nu ska jag snart åka lite och dricka nått, är fett törstig. sen blir jag nog ba hemma, måste chilla lite. har haft fullt upp hela dagarna nu.. be om sol imorgon :D PUSSAR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0