jobb, jobb, jobb

shusan! igår var jag hos min baby igen :) vi kollade på lite filmer och åt godis, skit mysigt! sen chillade vi bara och hade kul som vanligt. jag somnade ganska snabbt för jag var fett trött och skulle upp tidigt så.. men ne man fick inte sova för åsnan skulle sitta vid datan o kolla på film och snacka med sina göööözzzar på msn ;) men tillslut fick jag tyst på honom.. nästan (a) sen somna vi tillsammans. när klockan ringde på morgonen var jag så jääävla trött o jag pallade verkligen inte gå upp, ville ba ligga kvar o kramas med min baby. jag låg kvar ett tag sen fick jag dra mig upp, fyfan! när jag kom till jobbet var jag helt död och när jag hade jobbat ett tag blev jag fett hungrig också. men som tur va så jobbade jag bara till kl 2 så då satte jag mig ner o åt. kollade lite på barnprogram med några arbetskamrater och snacka skit. haha ne kille på jobbet höll på hela dan ba: har du kille? jag ba: ja. han ba: vill du ha en till? jag ba: nej tack, räcker med en asså. haha sen va han sur hela dan :p aw stackare! menmen, sanna och kane kom o hälsa på en stund idag också, blev fett glad o se dom!  men dom gick efter en stund :( ska träffa sanna om ett tag o åka till farsta o sola. fett skööönt! sen ska jag möta sandra i hökis och ge tillbaka hennes saker. ikväll har jag ingen aning om vad som händer, är ledig imorgon iaf ;) vi får se vad kvällen har att ge! love /martina



Kommentarer
Postat av: L

e ni tsm nu baby?=)

2009-07-10 @ 18:55:00
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0