Like a hamster

Godmorgon! hade lite svårt o sova idag, är inte van att sova i min egen säng så jag låg o kollade på tv. kollade på ett skitbra program som hette the real world eller nått sånt :p kolla på det! nu har jag precis gått upp, ville inte sova bort hela dan för tänkte kolla lite på stan, ska köpa en väska som jag vill ha sen träffa min baby som kommer hem idag. men vågar inte visa mig med min kind.. det är grovt.. när jag va i bulgarien, typ sista dan så svullnade min ena kind upp, ser ut som en jävla hamster, så vet inte vad jag ska göra :/ ont gör det också och kliar. menmen jag kommer säkert på nått. nu ska jag äta frukost, duscha, sen be nån följa med till stan. ha en bra dag, pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett snygg han med håret i the real world hahah ;D

2009-07-26 @ 17:01:40
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

ah skoja inte :O fett kattig!

2009-07-27 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0