love hurts

hej.
igår var jag hemma på kvällen och kollade på sex and the city filmen, den är så jävla bra. gråter som fan! senare åkte jag till min baby, och allt blev inte som jag hade tänkt mig. det var nog den värsta natten i mitt liv :/ trodde jag skulle förlora honom.. vi hade värsta bråket, men mer säger jag inte. det är typ löst nu iaf, hoppas jag. du är verkligen den ända för mig, vill inte leva utan dig. nu har jag precis duschat, ska fixa mig sen träffa några kompisar, vi ska typ till stan o fika eller nått. skriver nog mer sen, ha en bra dag snuttar. puss

Oh baby this love ain't gon be perfect.
And just how good it's gonna be
We can fuss and we can fight
Long as everythings all right between us...
Before we go to sleep.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0