merbaba!

Idag har det varit en chill dag, mötte pills vid 6 tiden i medis så gick vi o fika på Wayne coffee, jätte mysigt fik med skön personal. Vi hade jätte kul faktiskt och som vanligt tog vi massa fina bilder ;) efter vi hade varit där ett tag gick vi runt lite lite inne på bion och värmde oss lite sen gick vi en runda i slussen och satte oss vid vattnet o åt godisremmar, mums! sen fick pillsan bråttom för hon skulle på bio så jag åkte hem, nu lyssnar jag på skön mysigt och fixar med alla bilder. sen blir det nog filmkväll med mig själv :) hehe jag och pillsan har hittat på lite nya smeknamn till varann, dom är: bab och merbaba. bab kom fram när pillsan såg att jag hade skrivit det på min blogg, det skulle egentligen stå baby, men jag hade skrivit fel (a) min svenska asså! men det är najs, så alla får ha en groovt skön kväll! tack för alla söta kommentarer också, fortsätt så! PUSS! <3








Kommentarer
Postat av: Pillsan

hahaha merbaba älsk xD grymt porriga bilder du kunde hitta asså haha synd att du inte tog mongo kanin bilderna hahaha xD tack för ikväll bab älsk ses senare för annat ;) <3<3<3

2009-08-01 @ 00:38:58
URL: http://softilera.blogg.se/
Postat av: martina

Min baba :D <3

Haha visst!? Hetaste ever!

Haha nene skulle inte tro det. men visst kan lägga upp den på dig. hahahahahha!

tack själv gumman! <3333

2009-08-01 @ 01:08:39
Postat av: Anonym

söt du e gumman <3

2009-08-02 @ 14:11:59
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

tack älskling. du är också söt! <3

2009-08-03 @ 18:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0