Michel jackson <3

Såg nyss en dokumentär om Michael Jackson på tv. Det började med att man fick höra samtalet när nån hade hittat michael medvetlös och sen fick man se klipp från intervjuer, koncerer och videos. Den va bra, men alldeles för kort, det finns så mkt mer man vill se, den var liksom bara 45 min och den sista kvarten visade dom videon "Thriller". älskar den! Vid ett tillfälle visade dom en invtervju som micheal hade med Opera, då frågade hon: "Är du vit för att du skäms för att vara svart"? Och han svara: "Nej, så är det verkligen inte. jag är stolt över att vara afrikan, jag är afrikan. jag har blivit vit av min hudsjukdom", sen fick han tårar i ögonen. då börjar jag gråta som fan :( det är så jävla sorgligt det här.. jag kan inte inse att han är borta.. skulle ju gå på hans sista konsert också, men så blev det ju inte tyvärr. hemskt :/ micheal, vila i frid! vi alla älskar dig och du kommer alltid finns kvar i våra hjärtan. din musik kommer leva kvar föralltid!
Micheal in my heart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0