My bloody valentine

alå där!
igår var jag på bio med pernilla. vi var i heron city och såg my bloody valentine 3D. den va skitbra! asså helt läskig, trodde jag skulle bajsa på mig :p den var verkligen värd pengarna. innan bion åt vi på heron, jag åt grekisk mat och pillsan åt donken. sen tog vi lite bilder med dom heta 3D glasögonen. efter bion var vi helt rädda så pernilla följa med mig hem och sov här. när vi vaknade åt vi frukost sen åkte jag och sola och sen till min baby och kom nyss hem därifrån. vi chillade ba hos honom, deckade efter ett tag och sov ganska länge, sen vakna han upp och så skulle vi springa för han va försenad till sin träning, så han åkte med mig till skärmarbrink och bytte tub där. jag åkte hem o åt chiliconcarne, mums! nu vet jag inte vad jag ska göra, är helt seg. aja, pusspuss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0