cocos

shusan :D
igår kväll mötte jag upp sandra i hökis så gick vi en promenad och hon berättade en sak som gjorde mig jäävligt chockad. menmen.. efter promenaden gick vi hem till henne och satt o snackade sen lite senare åt vi nudlar och hade lika mys som alltid, var kvar till typ halv 1 sen följde hon med mig till tuben sen fick jag gå hela läskiga vägen själv. när jag kom hem decka jag direkt. imorse gick jag upp vid 11 och fixade mig direkt för jag skulle möta sandra lite efter 12 vid tuben, så vi möttes typ 5 i halv 1 och åkte till farsta, där köpte jag lite små saker sen åkte vi till stan och mötte pernilla som fyller 20 år idag, grattis igen! vi 3 hade skit mysigt, gick runt o kolla, sandra köpte ett par fina skor och jag lite mer små saker, krämer o så. hittade en cocos spray som jag har letat efter jätte länge. i love cocos! sen gick vi till ett skit mysigt café jag brukar gå till där dom spelar reggae musik. där drack vi caffelatte och åt en macka och snackade lite sen drog pillsan till systemet för att köpa sina första cider själv. så vi satt på ett mysigt ställe o drack en varsin cider sen drog sandra till älvsjöv och jag hem. venne vad som händer sen, hoppas på att träffa min baby som har glömmt mig igen :( dum! men det har varit fett sköna dagar så är glad :D pussar








Småsakerna jag köpte idag:
I LOVE COCOS!



Cocos spray från Yves rocher, 99 kr
Coconot butter från The body shop, 132 kr
Klädroller från H&M, 20 kr
Solkräm med karotenextrakt från H&M, 77 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0