Packa & dra!

Im ready to go right noow!
idag har jag åkte runt lite med emelie och fixat massa saker. först va i gullmars och kollade en sak, hemlis ;) sen åkte vi till farsta o lämnade in lappet till min resa, det var underskrift från mina föräldrar eftersom jag anses som barn fortfarande :p efter det åkte vi in till stan, åt lite sen köpte vi allt jag behöver, eller nästan allt. imorgon ska jag köpa det sista som är skor, örhängen, nudlar, mm.. ska äta lite nu sen måste jag börja packa :) ska bli så skönt o komma bort ett tag! ni andra får ha det så skönt i sverige, håller tummarna på att snön dyker upp, haha :p men nu orkar jag inte skriva mer. ikväll kanske det blir fest :D paaartyparty! pussar

köpt idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0