rush hour

alåå :) då var man hemma igen! har varit hos min baby i 2 dar nu. åkte dit i förrgår och chillade hemma hos honom med han brorsa, vi kollade på film och så. det va najs :) sen vaknade vi vid 4 nästa dag, kollade på film igen, sen gick vi ut en stund i slussen och kollade i affärer och spelade lite basket och jag skulle leka lite ball och skjuta bollen, och tror ni inte jag sätter den direkt :D hähä! när vi kom hem igen lagade vi värsta middagen, fläskfilé, ris och sallad. skitgott! när vi satt o åt kom mawes kompis ruben och va kvar ett tag, och sen kom mawes brorsas tjejkompis sanna, sandra eller vas hon hette. hon och jag satt och snacka ett tag i vardagsrummet, fett snäll va hon :) sen kom mike (mawes brorsa) och så kollade vi på film medans mawe och ruben satt o snacka skit i köket. haha jag tänkte på en sak igår, asså vi tjejer snackar 24 om killar hit o dit och sen säger alla att killar typ inte alls snackar om tjejer, men igår märkte jag att så är det verkligen inte, killar är fan värre än oss :p snackar om tjejer hit o dit, den där guzzzen blablabla.. haha! aja. sen gick några hem och kvar var jag, mawe och mike, då kollade vi på film igen,  rush hour. jag såg inte så mkt för jag somnade, var så jäävla trött. men det gick så bra o sova för dom satt o prata högt och ljudet var på högsta volym sen när dom äntligen håller käften kommer mawe och ska spela in på sin mobil, helt jobbig :p men det va kul! får ba honom skicka den sen. aja, imorgon har jag hört att det är många som ska på kryssning, har tänkt på det själv. kanske tar med mig några homies och åker. vi får se :) skulle va kul faktiskt. menmen, nu ska jag chilla hemma, städa lite o så. pösspöss

Gammal bild på sandra, angelika och jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0