peace and love

alååå! har precis kommit hem, skulle egentligen åka med mamma och sandra till stan o boka resa men så blev det inte.. så nu ska jag ta en dusch sen ska jag äta. igår var det en riktigt rolig kväll, jag och sanna var på fest i alby hos en killkompis. det var massa roligt folk där, typ ba latinos :p haha så dom spelade reggaeton hela kvällen och jag o sanna sa i början att det kmr sluta med att vi står o dansar salsa, och det slutade så. jag kände redan en del där, men vissa var främmande. men alla va fett shyssta :) vi var där hela kvällen tills typ 2, vi dansade fett mkt (jag och sanna), drack och ba hade kul. när vi gick därifrån åkte vi båda hem till mawe och sov där. det hände en del jobbiga saker, som typ är löst nu.. i don't know.. men det behöver vi inte gå in på. just nu vill jag bara bort härifrån ett tag, från sverige. utomlands, sola, äta gott osv. det behöver jag! nu ska jag duscha, byebye. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0