seeemeeester!

äntligen har jag semester, fyfan va skööönt! nu ska jag ba chilla, ha kul med kompisar och gör massa roliga saker :D snart blir det väll resa med sandra också, hoppas jag. ne men vi SKA hitta en bra resa, ska fan inte stanna kvar i kalla sverige med kalla människor. jaja, jobbade hela dan idag, det var chill faktiskt, pratade jätte mkt med en tjej som heter malin, skitsnäll, vi har inte hunnit snacka så mkt förut men det va fett trevligt! det var ganska lugnt idag också så det var skönt. va nyttig på lunchen, åt sallad :D wwweeey! men jag hade fett mkt otur också, fick en brännskada på armen när jag brände mig där skåpet där alla hamburgare ligger. knas :/ gjorde fett ont.. då hotade jag skiftledaren att jag skulle få va ledig en dag som jag har tänkt på länge, och det fick jag :D så nu är jag ledig nästan 3 veckor. hur bra är inte det? hoppas man får njuta av kärleken också om den inte dör.. i can just wait and see. i really wanna be with u! ne men det var en bra dag på jobbet faktiskt, jobbade till åtta sen åkte jag en bit med en från jobbet för vi skulle samma väg. nu ska jag in i en dusch sen har jag faktiskt ingen aning om vad som händer. om det inte finns nått att göra så drar jag till maria och barnen, pappas kompis som jag berätta om igår :) menmen, ha en trevlig söndagskväll. bajs & kiss haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0