stan idag

faaan va skönt det är i solen :D fast det blir jobbigt efter ett tag att ligga ute! hade velat vara vid stranden nu så man ba kunde bada. har legat ute i typ 3 timmar nu :p har inte kunnat sova så bra inatt pga av en sak.. knas :'/ you got to belive me! iaf, nu har jag duschat i iskallt vatten, ska börja fixa mig snart sen ska jag och emelie in till stan, måste shoppa lite kläder och sånt, ska köpa solpiller också så man blir lite brunare. dom är bra för kroppen också, köp dom, ett tips! dom finns o köpa på hälsokost butiker, typ life och sånt, tabletterna heter BETA nånting. skitbra ;) men nu måste jag jalla lite så inte klockan blir för mkt. ha en underbar dag :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0