u'r special

shuuusan alla glada :D fyfan vad jag mår bra just nu! men jag säger inte vaför, det är en hemlis ;) idag har jag iaf varit i stan med emelie och hennes killkompis, vi har gått runt o kollat lite, jag köpte en söt jacka, sen åt vi och sen åkte vi till skanstull för jag skulle jobba. när vi vänta på tuben i hörtorget så hörde vi en smäll när tuben kom och då hade det tydligen börjat brinna så jag hoppades på att tunnelbanorna skulle sluta gå så jag slapp jobba. men iaf, när jag kom till jobbet frågade jag om jag gick ledig idag och imorgon för ska ju på bröllop imorgon och va tvungen att fixa lite saker idag, jag jobbade typ 1 timme sen fick jag gå, tack :D mötte emelie och hennes kompis igen sen gick vi runt ett tag till och sen gick jag hem till min baby, vi löste en sak som hade hänt och det är jag såå glad över :) sen hade vi fett kul o mys som vi alltid har. u make me soo happy! jag hjälpte honom med tvätten och allt, shiet alla behöver nån som mig (a) sajk! ne men ärligt :p hehe. sen fick jag nog o åkte hem, pallade inte med mongot längre. nee skoja baby :D har iaf nyss kommit hem, släppt in katten, nu ska ja äta lite sen duscha. får se om jag blir hemma ikväll eller åker till qellie som har fest. imorgon är det iaf bröllop som gäller och då ska jag ha min söta klänning jag köpte igår :D hoppas det blir soligt innan så man kan sola lite före. men nu håller jag fan på att svälta ihjäl, hejdååå! kärlek från mig

ain't nobody ever had me feeling quite like you do



martina, that's mah name:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0