we fly like paper

hellu!
det var en chill kväll igår, jag och sanna åkte o solade och senare kom sannas kompis o hämtade oss med bil så åkte vi till han i vällingby. det var några där, inte alls många, dom satt och spelade tv-spel och drack lite. själv drack jag ingenting, var så jävla trött o irriterad igår. så vi softade bara hela kvällen, kollade på skräckfilm, åt chips och spelade kort. men det va najs :) sov kvar där för det är så jävla långt hem, 1 timme typ.. och det pallade jag verkligen inte, skulle somna på tuben. sanna väckte mig imorse så åkte vi hela långa vägen hem för sanna skulle bort idag. nu har jag ätit och duschat, är fortfarande helt död men kanske ska ut o jogga lite om ett tag. skulle va skönt faktiskt, sen typ göra lite situps. ska kolla lite resor också till mig o sandra, hittade en till bulgarien igår men det verkade inte så bra.. typ samma väder som här så :/ men vi får hitta en bättre! nu jobbar jag ba en dag till sen är det semester i typ 3 veckor, överlycklig :D
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0