barnvakt idag

shosan :)
fy vad jag är seg idag, vaknade vid 1 och då satte jag på tvn och kollade på mumin. jag älskar mumin :) sen gick jag ner och åt lite frukost och kom nyss ut från en skön dusch. idag ska jag vara barnvakt till kl 8 sen ska jag träffa sanna, vi får se vad vi hittar på. det är ju som sagt sommarlov ;D igår va sanna här och vi satt och prata flera timmar om allt, allt, allt och vi kom fram till massa kloka saker. tex att vi inte behöva några killar, utan att vi verkligen ska vänta tills vi hittar nån vi verkligen gillar. så har vi iförsig tänk hela tiden, men man ska alltid hålla på o falla för fel killar och så slutar det likadant. ne nu ska vi förbli bitches och dom som verkligen förtjänar oss ska få kriga! nu ska jag börja göra mig i ordning, klä på mig och allt. ha en bra dag allihop :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken cute baby!

2009-06-10 @ 16:52:34
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

ja, visst! vill ba äta upp den :p skit söt! <3

2009-06-10 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0