bolibompa

hehe jag sitter här i mitt rum och kollar på barnprogram, det är så mysigt :) det är nått jag aldrig tröttnar på. har nyss ätit frukost också, kaffe och honungsmackor och så duschade jag för ett tag sen. skulle egentligen gått upp klockan 10 idag men det blev kl 1 ist (a) knas.. men har iaf inget planerat idag än så länge, så ska ba chilla. lite senare ska jag lägga in massa nya låtar på min ipod som en kompis skickade förut, tack david :D fett bra låtar! vi får se vad jag hittar på idag, nått vill jag göra iaf. vad ska ni göra? :) kraaaamar


Kommentarer
Postat av: Lloyd

haha jag vill oxo kolla :D haha ??

ayyt ayyt de torsdag så de bara hitta på något, om du vill kan vi <3333

2009-06-11 @ 14:49:52
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg
Postat av: martina

hehe kolla då, det är på kanal 1 typ :D

ah, hehe jag hör av mig! <33

2009-06-11 @ 14:52:55
Postat av: Lloyd

haha bästa att du gör det :D haha okeey ska kolla :P <333



vet du att om du ska svara, man måste gå till den persons blogg(min)och svara darifrån annas kmr man inte kunna svara på din kommenter :) <33

2009-06-11 @ 15:14:41
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0