boring day..

heeejsan! hur mår alla idag då?
jag och sanna satt uppe ganska länge igår och snackade om allt sen gick vi och la oss och somna direkt. sanna jag hem för ett tag sen för hon skulle på synkontroll och jag har precis duschat i typ 1 timme :p så skönt! idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, det verkar bli en fett tråkig dag, men jag vill inte ba sitta hemma.. aja vi får se senare :) nu ska jag iaf äta snart (tomatsoppa), ska ju börja mit nyttiga liv idag igen. åh har ni lyssnat på låten jag la in igår som dagens låt?! den är så sjuukt bra, har blivit helt beroende av den, även fast jag inte gillar reggaeton så mkt. om ni  inte har lyssnat, så gör det ;) nu ska jag gå och äta, byyyyebyyyye!

såhär uttråkad är jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0