emily

hellu :) igår va jag och sanna ute lite överallt och träffade kompisar. först va vi i slussen men där satt alla bara i hörnet bakom sina solglasögon med luva på så vi gick vidare och mötte några i medis ett tag, men sen skulle dom vidare så vi åkte hem och sov. imorse hoppade sanna upp ur sängen för hon kom på att hon skulle på dop kl 1 och kl var då halv 1, då gick jag också upp och åt lite frukost. har bara chillat sen dess. mamma och stefan kom nyss hem från farsta, dom har köpte massa mat och så (daimtårta till mig). sen har jag en nyhet, vi har fått tillökning i familjen, mammas dotter emily. så söööt :) tog lite bilder med henne nyss som jag ska lägga upp. lite senare kommer sanna hit och då ska vi fixa oss och dra på nån fest för imorgon ska jag jobba.. ush :p ska jobba ganska mkt nu framöver. har lagt in lite nya låtar på min blogg-ipod idag också, lyssna och njut ;) nu ska jag fortsätta kolla på lilla emily när hon sover så sött, ska äta snart också :) gooodie! ha en bra kväll allihop :D pöööööössar <3

lite bilder från igår:



bebisen emily:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0