everywere

alå! berätta nu, huuuuuuur var eran midsommar? :D
min dag började iaf med att jag åkte in till stan med emelie, sen åkte jag hem och åt middag med min familj, vi åt urskuren biff med potatisgratäng och sallad, hur gott som helst! sen åt vi lite jordgubbar o sånt :) sen var jag hemma ett och fixade mig och så sen mötte jag emelie i slussen för vi skulle till nån fest i tumba, men det blev inget med den så vi åkte till en annan fest i slussen där alla mina jobbarkompisar va :p skiftledare och allt! haha fan va kul det var :p där var vi ett tag och dansade, drack, snackade skit och tog roliga bilder som jag hoppas att jag får snart för dom togs med en sån där bra fotomodellkamera :D naajs! då lägger jag upp dom iaf dom blev bra. efter vi hade varit där ett tag så åkte vi vidare till en fest i kärrtorp, fast där var det as tråkigt så jag åkte vidare till en killkompis :) vi hade skit kul, pratade om hur kvällen hade varit och skrattade! åkte hem typ vid 3 och när jag kom hem åt jag köttbullar, potatis och rödbettssallad, så gott :) nu har jag precis duschat, ska fixa lite i rummet nu och så sen tänkte jag fråga om nån har lust att gå på bio :) skulle va mys, ska ju jobba imorgon så.. sanna var ju tyvärr inte hemma igår, hon var på landet där dom firade midsommar och att sanna fyller 18 år snart och hon fick massa fina presenter som hon har önskat, är så glad för hennes skull. pusspuss

M <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0