fetto goes smaler

gokväll :D vad har ni alla gjort denna regniga kväll? jag och sanna tog cykelt till sköndals donken och köpte varsin big tasty meny, sanna sa att jag va tvungen att smaka den och ouf den va fett goood! sen åkte vi förbi en mack också och köpte lite chips och dipp (a) tjockisar i know.. vi åkte tillbaka till mig, helt anfådda och kollade på filmen "Det nya landet" och gamade. sen, ursäkta att jag säger det, men jag spydde upp allt. jag har ätit så mkt idag så jag mår illa. därför har jag beslutat mig för att banta igen. SKA INTE ÄTA NÅTT FETTIGT! det är slut med det nu, mår fett dåligt av det bara. ser ut som en liten bulle fan :p ska börja äta nyttigt igen och kanske nått extra ibland liksom. let do it! jag vet jag jobbar på donken men får äta 10 åppelpåsar ist för en meny. kööör bara! nu ska vi iaf gå och lägga oss snart. dom ringde nyss från mitt jobb och gav mig ledigt imorgon så vi ska typ till stan och kanske shoppa lite ;) hoppas det blir bättre väder, men det kan man ju inte tänka sig. goooodnatt sötisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0