första doppet!

hellu :) wazuup?
guuud vilken underbar dag! sov hos bebis inatt och träffade sanna i stan vid 2 tiden, då köpte vi lite mat och satte oss i kungsan och åt och solade. myys! efter ett tag så ringde kane och då mötte vi honom i slussen och fixa lite saker sen åkte jag och sanna hem för vi skulle bada. vi gick hem och hämtade badkläder o allt sen tog vi cyklen till hökis-badet. hehe mitt första dopp idag, fyfan va kallt det va :p fast egentligen inte, det var för att jag frös innan. ska bada på riktigt nån dag snart :) efter låg vi i solen och lyssnade vi på musik i nån timme sen åkte vi hem för vi va så hungriga, och tror ni inte att jag inte kommer in hemma, jag lämnade nyklarna hemma och mamma och hennes kille var ute på promenad så jag fick sitta o vänta en stund men sen när dom inte kom så gick jag till sanna en stund, sen ringde jag dom och då gick jag förbi pizzerian och köpte en sallad och nu sitter jag o äter den ;) tonfisksallad, skitgod! men nu ska jag fortsätta äta, sen ska jag ta en dusch. have a gooood night, love /Martina

P.S min comviq kompis är slut så kan inte svara på sms, ring om det är nått! ska tanka på imorgon.

bilder från igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0