hemlis

hej bloggish!
vilken underbar dag :) hähä! förutom att jag var i skolan idag och fick några dåliga nyheter så har dagen varit perfekt. efter skolan åkte jag med stephie in till stan sen kom lloyd efter ett tag och då åkte hon hem. jag och lloyd gick och satte oss i kungsan ett tag, åt glass och så sen gick vi vidare och kollade runt i affärer. lite senare kom sanna och kane till stan och då gick vi 4 till gamla stan och satte oss på bryggan, fan va skönt det va! där tog vi också massa sköna bilder som jag ska lägga upp sen. senare så blev vi alla trötta och hungriga så vi åkte hem och sanna följde med mig. vi har ätit och diskuterat om en liten hemlis ;) u will see! nu chillar vi bara och ikväll ska vi nog bara ta det lugnt. imorgon är det bajs skola igen.. menmen man får njuta av vädret och se fram emot sommarskolan ;) ha en bra kväll! pöss






Kommentarer
Postat av: Lloyd

jag hade galet roligt med dej och er, hoppas vi går ut offta, nästa gång måste vi till rålis och röka lite du vet <3333 puusss

2009-06-02 @ 11:08:04
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg
Postat av: martina

hehe aw! vi hade fett kul med dig också :) klart vi ska träffas oftare! haha ah precis, spikat bror :D <333333333

2009-06-02 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0