hemsk dag.. nationaldagen!

fyfan vilken hemskt dag det här har varit.. jag har sovit 3 timmar i morse, helt bakis och inte ätit eller druckit på hela dan och sen har jag liksom jobbat från 11 till 4. ouf jag mår inte bra asså :/ känns som jag ska svimma.. igår kom sanna hem till mig på kvällen, vi fixade oss och drack lite sen drog vi ut ganska sent. haha shiet ni skulle ha sett på tuben påväg till stan. vi träffade några killar från min skola som vi snacka med och så var en skit full och skit kaxig så vi/han började bråka som fan av nån anledning och så slår han till sanna! ouf jag fatta ur och putta iväg honom. omg va respektlös han va. lugna gatan kom och allt, men dom gjorde ingenting. fett synd. aja det va bra kul, vi garva som fan :p vi hade lite o välja på, asså fester och så så vi åkte in mot stan och tänkte på vägen vart vi skulle. men det blev inte där vi hade tänkt. sanna mådde lite dåligt och så så vi gick hem till en killkompis i medis och chillade där. vi spelade nått kortspel när man har kort på pannan och så ska man gissa och hålla på, det va fan kul, men va inte med så länge. sen blev det lite knas och allt blev ba fucked up.. inte kul. men det är sånt som händer. åkte iaf hem vid 5 och va hemma 6 då gick jag och la mig direkt, sov i 3 timmar. fyfan :/ snart ska jag äta sen ska sanna komma förbi och hämta sina saker och så. måste egentligen plugga idag, vi får se hur det blir med det. pusshej

fint målade idag på jobbet:


lite bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0