hey sexy wow!

hej igen! kom hem för ett tag sen från stan, har varit där hela dan med lloyd och köpte massa saker, presenter till min mamma och sanna och lite saker till mig. köpte en fett fin/sexig klänning som jag ska ha imorgon när vi går ut ;) jag är klar med mammas present men inte med sanna, så ska fixa det imorgon efter jobbet. slutar kl 2 imorgon, då ska jag möta sandra o va med henne en stund sen måste jag fixa mig sen fira sanna all night long! ouf jag är helt slut efter den här dagen :( och ryggvärk har jag också.. ska chilla ikväll bara, kanske träffa sanna en stund o sen typ kolla på film. hoppas ni andra har haft en bra dag, tror dom flesta är överlyckliga över vädret. tack guuud! :D PÖSS
Pappa ringde nyss och sa att min moppe är snodd :( fan.. har så mkt minnen med den. skulle sälja den nu också, då kan jag ba glömma dom pengarna..

i'm missing u

Lila klänning från Divided, 249 kr
Sjal från Divided, 30 kr



Fotograf: Lloyd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0