i <3 the sun

hellu kissekatter :D allt bra? igår efter jobbet åkte jag och qellie till huvudsta och grillade/drack med massa folk. det var skitkul faktiskt, vi satt vid en brasa, lyssna på musik och drack, sen spela vi lite fotboll och hade fett kul :D det var lyckat! tills.. vi alla skulle hem och jag och qellie missade precis sista tuben, så vi fick be hennes mamma komma och hämta oss där. dom skjutsade mig till min baby sen sov jag där. imorse gick vi upp tidigt för han skulle till nånting i södertälje så jag följde med honom dit sen träffade vi hans kompis där som va skit snäll. medans min baby gjorde de han nu skulle göra så gick vi o åt kebab. när han va klar så åkte vi hem igen, dom åkte till eriksdalsbadet och jag hem, jag hämtade badkläder sen åkte jag till hökisbadet där sanna, kane och jonatan va. vi badade sen låg vi bara och chillade i solen, fett skönt. min lediga dag på länge :) efter vi hade varit där ett tag gick vi till pizzerian där alla förutom jag åt. träffade pappa där också, han sa att han skulle komma hit en stund sen. ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, hoppas att jag inte jobbar imorgon. ska kolla upp det snart :/ pallar verkligen inte! vill sola och bada! PUSS

bilder från igår:




här är bilderna från sannas födelsedag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0