in gods hands

- jag ser det regnar, jag ser det regnar, det var ju roligt, hurra! eller inte..

igår var jag med sanna min prinsessa, vi var hemma hos mig och hon sov här. haha fyfan va kul vi hade när vi skulle sova, vi var övertrötta så vi låg och garva åt allt och vi kom på massa sjuka saker. tex att vi skulle gå genom stan med stadium badshort och ryggsäck och att när alla fråga vart vi skulle, skulle vi säga: till gambia, in gods hands. haha kanske inte låter så kul, men det var det! haha sen var det massa annat som jag inte kommer på just nu. vaknade imorse av en hemsk mardröm :/ ush.. går inte på detaljer, men blev iaf slagen av en person som har slagit mig förut och så hände det massa hemska saker.. vill inte ens tänka på det. iaf, skolan gick bra, vi hade ingen första lektion så jag satt och kollade när 3:orna målade sina lakan till sitt flak :p skit fint! imorgon har dom utspring eller vad det heter så då är vi lediga. idag måste jag iaf plugga som fan och sen får vi se om jag träffar sanna eller nått :) i hope so. nu ska jag fortsätta kolla ut på pissvädret och få ångest. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0