irriterande

ååååååååh fett irri, jag gick o la mig i tid igår för att jag skulle upp tidigt idag eftersom jag börja 10, och nu var jag klar och skulle precis gå hemifrån när dom ringer från jobbet och säger att jag inte behövs för det fanns för många personal, så jag fick ledigt.. skönt, men ändå.. vill ju ha my mooneeey! men dom skulle ringa under veckan ist ;) jahapp, vad ska man göra idag då? sanna min sis, ska jag börja jobba idag. jag ska iaf ta en dusch snart, sen tänkte jag lägga mig ute och sola. det äär skit mkt sol :D sen kanske jag bror träffa min kompis tony som jag har inte har träffat på jätte länge. hoppas! sen går jag väll kanske över till pappa en stund och hälsar på, ska få låna pengar av han också. så jag kan köpa present till sanna och mami. åh jag vad jag längtar tills jag fyller 18! jaja, jag skriver mer sen, gå ut o sola nu, eller juste kl är bara 20 över 9.. yeeeayeeaa. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0