jävla maskar!

asså ärligt jag får daaamp på alla äckliga maskar som ligger överallt :O jag grät t.o.m idag när jag gick till jobbet och sen hem för jag får panik, dom äcklar mig! och man gör allt för att inte trampa på dom.. ush ryser i hela kroppen! aja.. igår festade jag och sanna, först gick vi förbi en lokalfest i flempan en snabbis men vi gick vidare till några andra kompisar där som vi chillade med och sov vi kvar där. ojojoj vilken kväll, den va rolig men den hände endel, lite bråk hit och dit, och sen blev man så jävla blöt av regnet som har hållt sig kvar tills idag. regnperiod i sverige asså :p iaf, vi åkte hem tidigt imorse, vid 7, för jag skulle hem innan jag började jobba kl 11. när jag kom hem mådde jag bajsdålig och jag frös ihjäl, men jag fick bita ihop och gå och jobba. det var lugnt på morgonen så alla satt och chilla framför tvn, sen kom det massa folk och då fick vi gå ut och jobba i. det var en jobbig dag eftersom jag inte har mått bra, men jag har bara mig själv att skylla på. fick iaf gå hem tidigare, det var ju bra ;) nu ska jag typ sätta på en film och ta det lugnt sen kommer sanna. myys! sitter och myser med emily (bebisen) nu också, som faktiskt inte är en riktig bebis. gick ni på det? :$ haha peeeace out




Kommentarer
Postat av: L

hahahah skönare, jag tänkte fan att d såg ut som en docka :$

2009-06-14 @ 22:59:55
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

haha jaa, men ändå det är fett likt en riktig bebis :p

2009-06-14 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0