ledig idag

först vill jag bara säga, grattis till alla som tar studenten idag :D fan vad jag är avis! ni får ha så kul idag! <3

godmorgon alla! shiet vad klockan är mkt, jag skulle gått upp kl 10 egentligen, menmen jag är ju ledig idag så. har nyss duschat, ska börja klä på mig och äta frukost och så snart. jag och sanna ska till naturhistoriska riksmuseet idag och sen kanske cosmonova också, det är så jävla häftigt :D så det ska bli kul! ikväll måste jag plugga igen, ush.. haha sanna kanske ska till vällingby och kolla på hennes älskling alexsander rybak som ska dit idag tydligen :p haha! så nu vet alla, han är sannas, så don't touch! ;) nu ska jag föna mitt hår, byebye! skriver senare :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0