män som hatar kvinnor

igår var jag hemma hela dagen och chillade, min pappa kom lite senare på dan då satt vi och fikade och kollade på gamla kort när föräldrarna va unga och jag och mina syskon små. älskar att kolla på dom korten :) finns hur många som helst. tog kort på några också med mobilen som jag ska lägga upp sen, när jag va bebis osv. jag pallade inte sitta hemma igår kväll så jag och en kompis från min förra skola xist, emelie, bestämde oss för att gå på bio. vi möttes vid 8 i tc och gick till sergel bion och beställde biljetter till filmen "män som hatar kvinnor". han som vi köpte av va skit skön, han ba satt och snacka med oss och skojade, så jag köpte ett kort för 5 kr som man kan gå för halv priset på bio 3 gånger, fett najs :D innan bion köpte vi lite snacks och sen gick vi in och satte oss i våran sköna soffa. filmen var 2 timmar och 30 min typ så tur för dom att den va bra. skitbra faktiskt, men hemsk som fan. men jag rekommenderar att se den :) det var värt pengarna! jag och emelie hade skit kul samtidigt som vi kollade på filmen och efter, vi garva som fan. så jävla rolig :p
 det va roligt att träffa henne för det va fett länge sen. efter bion åkte hon hem och jag åkte till en kompis i slussen och sov där sen åkte jag hem vid 2 och då mötte jag vivvi i gullmars och köpte sommarlovskortet. av en slump träffade vi sanna där och då följde hon med oss till farsta där vi åt och köpte lite najsiga saker. köpte en jätte söt sidoväska :) svart. ska visa sen. efter farsta åkte vi hem och sanna gick hem för att sova en stund, helt död efter natten.. hehe. jag har precis duschat och det va fett skönt. nu ska jag chilla ett tag sen ska jag och sanna hitta på nått senare. festa eller nått. nån som vet nått kul som händer ikväll? ;D puss & kram


Linne från Ginatricot, 99 kr
Väska från Ginatricot, 249 kr
Bikini från Ginatricot, 160 kr

barndomsbilder:
dom som är med på bilderna: jag, min mamma, alfons en hund vi hade när jag va liten, mina brorsor mathias, calle och wictor. R.I.P min älskade bror W. <3




Kommentarer
Postat av: malin

R.I.P :/ hur dog han?

2009-06-14 @ 22:15:59
Postat av: martina

cancer :/

2009-06-14 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0