Naturhistoriska

hellu! idag har jag och sannat varit på naturhistoriska riksmuseet och kollat på 2 olika utställningar, den ena var om undervattendjur och den andra va om människans funktioner. där kunde man gör massa roliga grejer :p sen var vi och kollade på en film på cosmonova också som hette Fly me to the moon 3D, hehe den va skit gullig och det roliga va att det va 3D, så jävla häfitgt! nästa gång ska vi se en som heter sea monsters i 3D, fyfan kommer bajsa på mig :p iaf, efter vi hade varit där ett tag och tagit lite roliga bilder så åkte vi till stan och åt kebab sen köpte vi en kaffe på sandys och satt där ett tag sen åkte vi hem. sanna gick hem för en stund sen så nu ska jag duscha och så, kanske plugga lite, vi får se.. det var iaf en rolig dag :) imorgon är det skola igen, blääääääääääää! KRAMIS




Kommentarer
Postat av: lisa

loveu

2009-06-03 @ 22:22:08
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

I love you 2

2009-06-03 @ 22:49:29
Postat av: P

omg vaa lässkiigtt, exakt sådär vaar jag klääädd idag:P!



fin blogg;P

2009-06-03 @ 23:30:45
URL: http://cluumssy.blogg.se/
Postat av: martina

haha shiet va coolt :p

tack, detsamma!

2009-06-04 @ 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0