ny frisyr

heeej :D har inte orkar skriva på sista tiden, men nu kommer jag igen! igår var jag, sanna och kane i stan hela dan och kollade runt på kläder och sånt sen satt vi på trappan i hötorget och solade i några timmar. vid 7 åkte vi hem och då följde sanna med mig så färgade vi hennes hår sen tog vi ett bad, myyyspyyys! efter det så fick vi för oss att klippa lugg och det va sanna som klippte, det blev bra faktiskt. tack sanna <3 senare gick vi och la oss och jag drömmade sjukaste drömmen haha! peace



Kommentarer
Postat av: lisa

blev ju skitfint gumman!

2009-06-17 @ 22:54:16
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

tack älskling :)

2009-06-18 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0