pinky

alå wazuuup? då var jag hemma från barnsittningen! ouf man blir helt slut av små barn asså, först klagade jag mat åt dom, sen spelade vi fotboll, sen brottades vi i deras zakosäckar och dom lekte hajar och åt upp mig, haha sköna! sen när dom skulle sova läste jag en bok sen hittade inte pojken sin snutte så han vägrade och då kom mamma efter en stund och då gick båda upp. sen åkte jag hem i den här kylan och lyssnade på musike som vanligt. nu har jag fett tråkigt och vet ej vad jag ska göra ikväll. antingen så chillar jag hemma med familjen eller så går jag och chilla med nån/några :) we will se! vad ska ni andra göra ikväll? PÖSS!




Kommentarer
Postat av: Lloydipop

sötnös ;) <33

2009-06-13 @ 14:02:40
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg
Postat av: martina

taack bror :) <3

2009-06-13 @ 14:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0