rålis

heej :D orkade inte skriva igår så gör det nu ist. jag och annelie mötter i stan igår som jag sa och drog vidaree till fridhemsplan och träffade några kompisar, rhick & hans vänner. dom satt i rålis och chillade så vi joinade dom. några av dom skulle bada som dom försökte tvinga i oss också, men näää.. ist satt vi bara o tog det lugnt, gick ner till vattnet och kände och det va fan varmt, asså ljummet. efter rålis så åkte vi hem till rhick och bakade hallonkaka och rhick fiaxde sig, sen åkte vi till huvudsta och grillade med några andra och rökte lite vattenpipi sen var vi tvugnar att gå så vi åkte hem och jag däckade direkt. nu ska jag ut o sola igen, vill bli lite brun! och hade varit skönt o bada idag, ska kolla om nån annan också vill :) jaja, ha en bra dag! pussäär





såhär såg kakan ut först..  sen efter 2 sek såg den ut såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0