roligaste kvällen igår!

heeeeeeeeeeej :D gud jag har så mkt att berätta vet inte vart jag ska börja... jag kan börja med o säga att igår fyllde min bästa vän sanna 18 år och blev en stooor tjej! grattis igen gumman <3 efter jag hade jobbat igår köpte jag några till saker till sanna som jag gav henne i present sen mötte jag sandra och isa och chillade med dom ett tag, sen åkte vi alla till farsta o mötte sanna för hon skulle köpa nått att ha på sig på kvällen. vi va huur stressade som helst, för allt fuckade sig och vi hade skit bråttom. men vi hann :p vi åkte hem och fixade oss och jag hade på mig min nya lila klänning. när vi va klara åkte vi till fridhemsplan och mötte massa andra som skulle med till rålis. när vi kom fram till rålis satte vi oss på ett lakan i gräset och satte på hög musik, drack och hade fett kul! sanna höll tal till alla sin älskade vänner och sen sjöng vi för henne och då börja massa andra där i rålis sjunga med. det var fett lyckat :p vi tog massa sköna bilder också som jag ska visa sen. när vi va fulla o glad vid 11 tiden drog vi vidare till nivå22 där vi tog en cider och va lite sociala med folk. vi var inte där så länge för vi skulle till viper room, men det var stängt så vi drog till mangobar ist.. och jag trodde aldrig jag skulle komma in där, men det gjorde jag och vi hade sååååå jävla kul :D först tog dom lite bilder där på oss sen gick vi och ääägde dansgolvet, asså det var så jävla bra musik och allting! skitskönt ställe :) träffade massa man kände där också, så det var kul! lyckat, lyckat! :D vi dansade heeela kvällen! sen försvann folk en efter en hem pga för mkt alkohol. jag och rebecca blev kvar tills dom stängde sen åkte becca till mälarhöjden och jag åkte med min bebis hem. det hände massa saker, men det behöver vi inte gå in på. det är iaf löst nu som tur är :) blev väckt imorse av min bebis gaaalna kompisar som börja spela hög musik och spela piano.. aja dom skulle bada så jag åkte hem för att fira min mami :D hoppas ni har haft lika kul som jag, roligaste kvällen på länge säger jag bara! underbart :D nu ska jag ut och sola och bada i våran lilla pool. ha en bra dag! <3 peace and love

lägger in några bilder nu sen lägger jag upp flera senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0