shopping all day

shululu :D det har varit lite knasigt med bloggen under dan så nu blev det 2 inlägg efter varann, men det gör ju inget. vad har alla haft för sig idag då? det har ju varit så fint väder! jag och sanna gick upp tidigt idag och fixade oss sen drog vi till stan. först tyckte vi att vi hade en dålig dag, för inget gick som det skulle men sen blev det lite bättre. jag köpte iaf 2 par skor, några tröjor och örhängen. skitfint! och sannna köpte lite saker också ;) när vi hade shoppat ett tag blev vi hungriga så vi köpte varsin kyycklingsallad och satte oss på bryggan i gamla stan och åt. efter flera timmar i stan så åkte vi hem och jag kom typ nyss hem. har faktiskt vant mig med luggen nu, träffade sandra och angelica också och hon tyckte det var jätte fint och att jag såg äldre ut :D nu ska jag.. jag venne.. men ska chilla lite och måste sova tidigt idag för jag ska jobba tidigt imorgon, ush :/ får se om jag träffar sanna sen igen efter hon har hjälp sin mamma med en grej. my wifey!
love

Vita skor från din sko, 199 kr
Bruna gladiatorskor från zoe, 399 kr
Tröjor från gina tricot.



jag och sanna idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0