skicka vidare

Jag har precis kollat på en film som heter "skicka vidare" och det var en av dom sorligaste och finaste film jag nånsin sätt. jag grät i flera tillfällen och speciellt i slutet. gud va vacker den va :'( kan typ inte sluta gråta. ouf om alla skulle se den, då skulle många börja tänka till och inse hur viktigt det är att hjälpa andra i svåra situationer. jag ber er alla, kolla på den! jag lärde mig så mkt och även fast det bara är en film så kommer jag aldrig glömma den. för den va så jävla bra! jag tänker inte berätta nått för filmen är verkligen värd att se, så gör det. Skicka vidare..


Kommentarer
Postat av: Sara

Såg den första gången i min förra skola, den är såå sorlig =(

2009-06-18 @ 22:25:03
URL: http://brauniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0