solsolsol

nu har jag varit ute nästan hela dan och solat, skööönt :D men man orkar ändå inte så länge. gick in lite då och då och kollade till datan och åt lite nudlar och så också. nu har jag precis ätit middag, spagetti och korv, jävla svenne mat :p vi pratade om att jag vill utomlands och att jag kolladee upp priser idag. det är fan dyrt asså, mellan 5- 8.000 kr. menmen, ska försöka komma iväg iaf, vill äta med sanna men hon kanske inte kan. vi får se hur det blir. nån som har nått förslag vart man kan åka? jag har tänkt typ alanya, kreta eller nått sånt.. vill ju till andra ställen som jamaica, gambia och usa, men det är lite för dyrt för mig just nu. ska spara tills nästa år :) skulle ju träffa tony idag, men han är fett seg! får hitta på nått annat. nu vet jag vad jag ska göra, träffa annelie :) vi ska in till stan! myyyys ciaaaao fuckers!


alanya & kreta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0