sommaren är här

godmorgon :) sommar, sommar, sommaaaaar! fan va skönt att den äntligen är här ;D hehe jag vaknade kl 10 av att sanna ringde och vet ni vad jag sa..? grattis! haha och hon fyller år imorgon, det var bara för jag hade drömmt om hennes födelsedag precis, och det va knaaaas :p vi får hoppas att den blir bättre imorgon, då blir det paaaartypaarty! har mkt o göra idag, ska ut o sola ett tag nu ska ska jag fixa mig och åka in till stan och fixa en present till sanna och till mamma som fyller år i helgen. och jag vet inte vad jag ska köpa... ge mig några tips! sen måste jag hitta nått att ha på mig imorgon, nån klänning eller nått. daaamn! i neeed help :p men jag skriver senare, så får vi se hur det gick. cyaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0